Dela nyhet
Planering sekretariat
6 okt, 21:41 0 kommentarer

Hej föräldrar,
Då vi inte fått någon frivillig som kan tänka sig att administrera bemanningen i seket så har vi (Per och Andreas) styrt upp det.
Bifogat ser ni en lista på namn för bemanningen till sekretariat gällande säsongens hemmamatcher. Vi förutsätter att alla antingen dyker upp som planerat eller löser ersättare själva. Att bara skriva i någon av grupperna att man inte kan närvara duger inte, man måste själv lösa en ersättare.
Nu blev det såhär den här säsongen men har ni bra idéer för hur vi kan lösa detta tillsammans nästa säsong så ta gärna med det till nästa föräldramöte!
Uppgifter i sekretariatet:
- Klocka
- Speaker
- Rapportera i IBIS
- Skottstatistik
- Musik
OBS!!
En superviktig del är att den som står som ”Sek1” är ansvarig för att ta med dator samt att denna person har en fungerande inloggning på IBIS så att vi kan rapportera live enligt reglerna.
För den som inte känner sig helt trygg i dessa uppgifter kommer det finnas tid för utbildning och hjälp att öva på torsdagens träning kl 17.00 i Kronanhallen.
För eventuella frågor, ring Per.
Kommentarer