Dela nyhet
Information gällande Umecupen
4 apr, 13:56 0 kommentarer
Nu har vi fått lite mer information från arrangörerna och kan gå ut med denna information. Allt är inte spikat till 100% och det kan eventuellt ske ändringar. I sådana fall ändrar vi i nyheten och skriver i Whats-Up.
Samling 12/4
På fredagen samlas vi kl. 18.00 vid entrén till Dragonskolan, Dragongatan 1 Umeå, för inkvartering.
Strax därefter så kommer vi ta oss vidare till Thoren Arena för att spela den första matchen. Det är därför viktigt att alla hunnit äta innan.
Transport
Som vi tidigare nämnt så ansvarar man själv med transport till och från Umeå. Vi kommer att hjälpa till genom att sätta upp en kallelse för att lättare koordinera samåkning.
Hemresa 14/4
Vi åker hem när båda våra lag har spelat klart sina matcher. Finalmatchen spelas 11.00.
Packning
- Madrass/luftmadrass eller annat att sova på
- Kudde
- Sovsäck eller sängkläder
- Hygienartiklar (tandborste, tandkräm, deo, schampo, duschkräm etc.)
- Handduk
- Ombyte/kläder för 2 dagar
- Klubba, skor, glasögon, matchställ, uppvärmningströjan, vattenflaska
Övrigt
- Inget godis/snacks/läsk innan sista matchen på lördag är spelad
- Nötförbud i alla förläggningar
- Mobil tas med i första hand för att kunna nås av föräldrar. I övrigt ser vi till att ha så lite tid med skärm och mycket tid för gemenskap
- Ta gärna med bok/serietidning för avkoppling istället för skärm
- Kul med kortspel!
- Vi gör oss klar för att sova ca 21:30. Släcker ner ca 22.00
Prata gärna med barnen innan om de regler som gäller under cupen.
Vi kommer vara många ledare på plats under helgen men behöver ni komma i kontakt med oss så kontakta i första hand:
Andreas - 070-5518260
Per - 070-6252924
Skulle det vara något ni undrar över så är det bara att höra av er.
Vi ser fram emot en riktigt rolig helg med mycket innebandy, gemenskap och glädje!
/Ledarna
Kommentarer